رئیس هیأت جودو استان اصفهان گفت:هیأت جودو اصفهان در سال گذشته بسیار فعال و افتخارآفرین بود به نحوی که توانست مقام دوم را در کشور کسب کند که این قهرمانی را مدیون جودوکاران؛ مربیان و پیشکسوتان خود می‌داند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید عصارزادگان در حاشیه برگزاری تور ویژه بین‌المللی جودو در اصفهان در جمع خبرنگاران هدف اصفهان از میزبانی این برنامه اظهار کرد: هر سال توسط فدراسیون جهانی جودو 10 کشور انتخاب می‌شوند جهت، گسترش، آموزش و استعدادیابی ورزش جودو؛ امسال جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار میزبان این اتفاق بود و شهر اصفهان یکی از مکان‌های برگزاری این مراسم.

وی افزود: چند صد نفر از جوانان و نوجوانان اصفهان در این مراسم شرکت کردند و فنون جودو را زیر نظر بزرگ‌ترین‌های این رشته آموختند.

رئیس هیأت جودو استان اصفهان در ادامه در مورد برنامه 6 ماه نخست سال این هیأت اعلام کرد: سال 97 سال خوبی برای جودو اصفهان است، در تیر ماه و مرداد به ترتیب میزبان تیم‌های جوانان و نوجوانان خواهیم بود، انشا الله با همت مسؤولین در 6 ماه پایانی سال هم اصفهان مجدد میزبان خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: هیأت جودو اصفهان در سال گذشته بسیار فعال و افتخارآفرین بود به نحوی که توانست مقام دوم را در کشور کسب کند که این قهرمانی را مدیون جودوکاران؛ مربیان و پیشکسوتان خود می‌داند.

عصار زادگان در پایان در مورد بودجه سال 97 هیأت جودو اذعان داشت: سال گذشته بودجه که برای ما مد نظر قرار گرفته شد بود کاملاً پرداخت شد؛ به نظر شخصی بنده هم نباید تمرکز کامل روی بودجه دریافتی از دولت بود و هیأت ها باید دست به خودکفایی بزنند اما در کل پس از آماده‌سازی ورزشگاه نقش‌جهان وضیعت بودجه خیلی بهتر شد، امسال هم با توجه به پر هزینه بودن این رشته اداره ورزش و جوانان بودجه خوبی را برای ما در نظر گرفته و مقداری از سال گذشته افزایش یافته است. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار