رئیس فدراسیون جودو گفت:یکی از سیاست‌های فدراسیون جودو این است که مسابقات ورزشی در شهرستان‌ها برگزار شود تا بتوان به رشد و پرورش ورزشکاران بیفزاید که در استان اصفهان برای اولین بار این مسابقات برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمددرخشان شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی جودو جام شهدای خط‌شکن فلاورجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باعث خوشحالی است که این دوره از مسابقات با یاد و نام شهدا در شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از سیاست‌های فدراسیون جودو این است که مسابقات ورزشی در شهرستان‌ها برگزار شود تا بتوان به رشد و پرورش ورزشکاران بیفزاید که در استان اصفهان برای اولین بار این مسابقات برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون جودو بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات این بوده که در کنار کار فرهنگی بزرگ کنگره ملی شهدای خط‌شکن فلاورجان در این شهرستان مشارکت گسترده جوانان و نوجوانان را نیز در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: میزبانی فلاورجان در این دوره از مسابقات بسیار خوب بود و با توجه به پیگیری‌های فراوان و دعوت از تیم‌های خارجی شاهد حضور تیم عراق بوده‌ایم که با هماهنگی مناسب از سوی کمیته فنی تلاش شد مهمان‌نوازی مناسبی از شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات شکل گیرد.

درخشان در پایان خاطر نشان کرد: امید است چنین مسابقاتی به رشد استعدادها کمک کند و همان طور که تعداد 90 نفر در تهران در حال آموزش تخصصی از سوی مربیان هستند به آن افراد اضافه شود و ورزش جودو به روزگار خوب خود باز آید.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات بین‌المللی جودو جام شهدای خط‌شکن فلاورجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.