استاندار سمنان با اشاره به اینکه مدیران باید با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تعامل سازنده داشته باشند گفت : اشتغال یکی از مطالبات اصلی مردم از دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان گفت : اشتغال یکی از مطالبات اصلی مردم از دولت است و باید برای مهارت ‌آموزی نسل جوان برنامه ‌ریزی کنیم و فارغ ‌التحصیلان دانشگاهی را با حرفه و تخصص‌های موردنیاز کشور آشنا کنیم.

وی در ادامه افزود : جهت توزیع امکانات محدود دولتی باید عدالت در سراسر استان رعایت شود. رفع مشکلات عشایر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استانداری سمنان است چرا که عشایر ظرفیت مطلوبی را در حوزه تولیدات مواد لبنیاتی و غیره دارند.

استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه فیزیکی دانشگاه‌ها راهکار مناسبی جهت رفع مشکل اشتغال کشور نیست تصریح کرد : باید اولویت‌های استان را شناخته و در جهت رفع معضلات و مشکلات موجود تلاش کنیم ، مدیران استان باید با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تعامل سازنده داشته باشند و با جذب آن‌ها زمینه رونق اقتصادی را در استان فراهم آورند. دولت از ایده‌های نو و مطلوب حمایت می‌کند و به‌ طور کلی از مجموعه اقداماتی که منجر به ایجاد اشتغال در روستاهای استان سمنان شود حمایت می کند و تسهیلات قابل ‌توجهی به علاقه‌ مندان در این بخش ارائه می‌شود.

انتهای پیام / گ

دولت از ایده‌های نو و مطلوب حمایت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.