فرماندار رامسر از برقراری پرواز رامسر به کیش پس از رفع موانع پروازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد آزاد فرماندار رامسر گفت: برای برقراری پرواز رامسر به کیش با یکی از شرکت هواپیمایی مذاکره شده که این شرکت با اعلام آمادگی پرواز‌های خود را پس از رفع موانع پروازی از فرودگاه رامسر انجام خواهد داد.

وی افزود: پس از راه اندازی باند جدید فرودگاه و ایجاد مرز هوایی پرواز‌های خارجی در فرودگاه رامسر انجام می شود.

فرماندار رامسر با بیان اینکه موانع پروازی قبل و بعد از باند فرودگاه زیاد بوده و نیازمند تامین اعتبارات جهت بهره برداری باند جدید است، گفت: در باند قدیم فرودگاه پرواز به مشهد، تهران، اهواز و اصفهان برقرار بوده و به جهت موانع پروازی که در مسیر پروازی باند قرار داشته پرواز‌های شرکت آسمان لغو شد و هم اکنون توسط شرکت ایران ایر انجام می‌شود.

وی افزود: موانع پروازی باند قدیم که شامل عملیات جابجایی و زیر زمینی کردن تیر‌های برق است در صورت تامین اعتبار برطرف می‌شود.

آزاد با اشاره به اینکه رامسر دارای ظرفیت‌های متعدد توسعه گردشگری دریایی است، گفت: سازه‌های دریایی و امکانات گردشگری دریایی بزودی در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی افزود: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری نیازمند بستر‌های لازم برای ایجاد زیر ساخت‌های مناسب است تا اقتصاد رامسر بر پایه گردشگری تقویت شود.

انتهای پیام /ر

رفع موانع پروازی مسیر باند رامسر به کیش

برچسب ها: حمل و نقل ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.