رئیس پلیس راهور ایلام با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر چهارراه رسالت از تعیین مسیرهای جایگزین جهت تردد خودروها در ایلام خبر داد.

مسیرهای جایگزین چهارراه رسالت برای تردد خودروها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  محسن ناصری گفت : ترافیک شهر ایلام بویژه در هسته مرکزی به حدی رسیده است که احداث زیرگذر و روگذر به منظور کاهش مشکلات مردم از ضروری ترین نیازهای مرکز استان است.
وی افزود : با توجه به آغاز عملیات حفاری در این محدوده مسیرهای منتهی به چهارراه رسالت مسدود شده و به منظور جابجایی خودروها مسیرهایی جایگزین تعیین شده است.
ناصری تاکید کرد: نخستین مسیری که شهروندان می توانند خود را از سمت میدان کشوری به هسته مرکزی شهر برساند از سمت میدان کشوری - بلواز آزادی - میدان مادر - منطقه نوروزآباد به سمت 24 متری اشرفی اصفهانی و در نهایت به سمت میدان 22 بهمن طراحی شده است.
رئیس پلیس راهور ادامه داد : مسیر دومی که از سمت میدان کشوری طراحی شده شامل حرکت خودروها از میدان کشوری به سمت بلوار مدرس - میدان میلاد - تقاطع رسالت شمالی - خیابان انقلاب - خیابان تختی خواهد بود.
ناصری افزود : مسیر سوم نیز از میدان کشوری به سمت روبروی جهاد کشاورزی - خیابان تاسوعا - خیابان عاشورا - خیابان غلامرضا ارکوازی - خیابان انقلاب و در نهایت خیابان تختی است.
سرهنگ ناصری همچنین به کسانیکه قصد حرکت از سمت میدان 22 بهمن به سمت میدان کشوری را دارند، توصیه کرد مسیرهای خیابان نهضت سوادآموزی - خیابان اشرفی اصفهانی - میدان مادر و بلواز آزادی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ه

آغاز عملیات پروژه زیرگذر رسالت در ایلام و مشکلات ترافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.