فرمانده یگان ویژه استان ایلام با بیان اینكه اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است، گفت: امروز ناجا یك مجموعه جامعه‌محور است كه به افكار عمومی توجه دارد.

توجه پلیس به افکار عمومی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  محمد علیزمانی فرمانده یگان ویژه استان ایلام  اعلام کرد :همه ما باید اهل تحرک، حرکت، جهاد و تلاش باشيم، چرا که عمل خالص عملی است که انسان از هيچ کس جز خدا انتظار تعريف و تمجيد نداشته باشد.

وی اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری پلیس حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب بوده و تفاوت پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر پلیس‌های جهان این است که ما با اعتقادات خود که از بزرگان دین الگو گرفته‌ایم به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

وی امنیت را نیاز اساسی جامعه بشری و مطالبه به حق مردم عنوان کرد و گفت : یگان ویژه با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات در خدمت امنیت و آرامش مردم بوده و با شایستگی پاسخگوی مطالبات مردم است.

علیزمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت تاکیدکرد : در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد امنیت فردی،اجتماعی و اخلاقی از مهم ترین مسئولیت های نیروی انتظامی است به طوری که وجود امنیت را باید مردم احساس کنند.

انتهای پیام/ه

پلیس اهل جهاد و تلاش است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.