فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف بیش از یک کیلو مواد مخدر در شهرستان ایلام خبر داد.

کشف بیش از یک کیلو مواد مخدر در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; حمید فتاحی اعلام کرد : در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط تعدادی از فروشندگان وتوزیع کنندگان موادمخدر به شهر ایلام، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی به پیگیری ها واقدامات خاص واحدهای تخصصی پلیس برای شناسایی وکشف موادمخدر اشاره کرد وگفت: واحدهای اطلاعات وتجسس کلانتری11و 13 با درایت و اشرافیت کامل اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی توانستند فروشندگان موادمخدر را در کمترین زمان ممکن رصد کرده وآنها را تحت کنترل قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هوشیاری کامل و با هماهنگی مرجع قضایی توزیع کنندگان موادمخدر را در هنگام حمل مواد در ۲ عملیات همزمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

فتاحی تاکید کرد : در این عملیات ۳ فروشنده وتوزیع کننده مواد مخدر دستگیر ومقدار یک کیلو و 138گرم موادمخدر از نوع تریاک ، شیشه و هرویین همچنین تعدادی ادوات و آلات توزیع واستعمال موادمخدر شامل ترازو، پایپ و...کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان از اعتماد مردم به پلیس قدردانی کرد وگفت: پلیس برای حفظ سلامت جامعه با تمام توان وتلاش خود پای کار است و با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند.

 

انتهای پیام/ه

 

کشف مواد مخدر در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.