معاون فرهنگی کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان از اعزام دو هزار ۶۲۰ نفر از مددجویان کرمانی به عتبات عالیات طی پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس بذرکار، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمان از اعزام دو هزار ۶۲۰ نفر از مددجویان کرمانی به عتبات عالیات طی پارسال خبر داد و گفت: دو هزار و ۳۰۰ نفر از این مددجویان نیز در قالب طرح شوق زیارت با مشارکت خیران نیکوکار به این سفر زیارتی اعزام‌شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اردوهای تفریحی و مذهبی هرساله باهدف تعمیق باورهای دینی مددجویان انجام می‌شود، افزود: ۴۰۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان برای نخستین بار هفته آینده از محل منابع داخلی امداد به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
بذرکارتصریح کرد: این مددجویان به مدت چهار روز و با هزینه هر نفر ۳۰۰ هزار تومان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
وی در ادامه به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: این طرح باهدف اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت عتبات عالیات و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نداشته‌اند، در حال اجراست تا در قالب این طرح و با کمک خیران زمینه حضور این مددجویان به اردوهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس فراهم شود.
بذرکار اظهار داشت: چهار هزار و ۹۴۷ نفر از مددجویان کرمانی در سال ۹۶ به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند که سه هزار نفر از این مددجویان در قالب طرح شوق زیارت و با کمک خیران به این اردوی زیارتی اعزام‌شده‌اند.
انتهای پیام/ی

اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار