یک خیر نیکوکار در اقدامی خداپسندانه با هماهنگی کمیته امداد مبلغ ۳۱ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کرمان پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۰ خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: کمک خیران و گذشت شاکیان در جرائم غیر عمد باعث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی برای خانواده‌های زندانی و جامعه می‌شود.
وی بابیان اینکه یک خیر نیکوکار در اقدامی خداپسندانه با هماهنگی کمیته امداد مبلغ ۳۱ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کرمان پرداخت کردند، افزود: با کمک این خیر نیکوکار زمینه آزادی هفت زندانی جرائم غیر عمد فراهم شد.
صادقی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کرمان با رایزنی و مذاکره با خیران، مسئولان مربوطه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد را فراهم می‌کند، گفت: هفت زندانی جرائم غیر عمد با هماهنگی کمیته امداد استان کرمان و کمک یک خیر نیکوکار از زندان آزاد شدند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: این نهاد هرساله اقدامات گسترده‌ای برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند که به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه و جریمه‌های خویش در زندان به سر می‌برند، انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ی

کمک به آزادی زندانیان جرام غیر عمد در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار