متهمانی که در لباس مامور پلیس اقدام به سرقت اموال اتباع بیگانه می کردند،به دام پلیس افتادند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه داوود فرد از شناسایی و دستگیری اعضای گروهی از سارقان به عنفی خبر داد که تحت عنوان مأمور به ویژه مأموران مبارزه با موادمخدر اقدام به سرقت اموال باارزش ( پول و گوشی تلفن همراه ) گروهی از اتباع بیگانه و شهروندان کرده بودند . 

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت عنوان مأمور در مناطق شمال ، شرق و جنوب شرق تهران توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای ، موضوع برای شناسایی و دستگیری این گروه از سارقان به صورت ویژه در دستور کار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . بررسی اظهارات تعدادی از شکات حکایت از آن داشت که سارقان ضمن معرفی خود به عنوان مأمورین نیروی انتظامی و به اتهامات واهی از قبیل خرید و فروش موادمخدر و بعضا ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به کشور ، در پوشش بازرسی اقدام به سرقت وجوهات نقد ، گوشی های تلفن همراه و دیگر اموال باارزش همراه مالباختگان کرده و بلافاصله پس از سرقت با استفاده از خودرو پژو 405 از محل متواری شدند .

زورگیری از اتباع بیگانه و موادفروشان در لباس مامور نیروی انتظامی + عکس

سرهنگ داوود فرد با اشاره به دستگیری هر دو عضو این دو گروه از سارقان مأمور نما گفت : همزمان با انجام تحقیقات جهت شناسایی این گروه از سارقان ، سرقت مشابهی این بار در محدوده کلانتری 101 تجریش اتفاق افتاد که با حضور کارآگاهان اداره پنجم در محل سرقت و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته  محل سرقت ، خودرو پژو 405 نقره ای رنگ سارقان مورد شناسایی قرار گرفت . با شناسایی دقیق خودرو پژو 405 نقره ای رنگ مورد استفاده در سرقت ها ، مالک آن به نام "محمدرضا .الف" (32 ساله) به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی ، در مخفیگاهش در محدوده خیابان کریم خان دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل شد . "محمدرضا . الف" ضمن اعتراف به دهها فقره سرقت به شیوه  موصوف ، همدست خود به نام "رامین . ک" ( 27 ساله ) را نیز معرفی کرد که او نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چندین دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد که در ادامه تعدادی از صاحبان گوشی های تلفن همراه مسروقه به عنوان مالباخته شناسایی ، به اداره پنجم پلیس آگاهی دعوت و پس از مواجه حضوری با متهمان ، صراحتا هر دو نفر آنها را مورد شناسایی قرار دادند .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت تحت عنوان مأمور و ضمن هماهنگی با بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای ناحیه یک تهران ، متهمان با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند .

زورگیری از اتباع بیگانه و موادفروشان در لباس مامور نیروی انتظامی + عکس

انتهای پیام/

 سارقان مأمورنما در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار