رئیس کلانتری 137 نصر از از دستگیری سارق یک دستگاه خوروی نیسان توسط راننده آن خبر داد.

سارق نیسان توسط مالک خودرو دستگیر و به پلیس تحویل داده شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد عباس جمشیدی رئیس کلانتری 137 نصر از دستگیری سارق یک دستگاه خوروی نیسان توسط راننده آن خبر داد.

جمشیدی در تشریح جزئیات این خبر تصریح کرد: چندی پیش با تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اظهار دستگیری یک سارق خودرو توسط مردم، تیمی ازماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که ماموران به محل رسیدند 3 تن از شهروندان به آنها مراجعه و اظهار کردند که در منزل نشسته بودند که از بیرون صدای روشن شدن خودروی نیسان متعلق به یکی از مهمان هایشان را شنیده و برای سرکشی به موضوع از پنجره به بیرون نگاه می کنند که متوجه می شوند فردی در حال ربودن خودروی نیسان است.

رئیس کلانتری 137 نصر اظهار کرد: مالک خودرو و همراهانش بلافاصله به دنبال سارق رفته و پس از 100 متر دوندگی موفق می شوند خودرو را متوقف و سارق را گرفتار کنند و متعاقبا با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس می گیرند.

جمشیدی یادآور شد: متهم از سوی ماموران دستبند به دست راهی کلانتری شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت خودروی مذکور اعتراف و در بازرسی از وی چند سوئیچ کپی شده از خودروهای مختلف کشف شد.

وی اضافه کرد: در بررسی های تخصصی از سوابق متهم، مشخص شد که وی چند ماه قبل نیز به جرم سرقت یک خودروی دیگر تحت تعقیب است که پرونده آن در پلیس پیشگیری پایتخت مفتوح است.

انتهای پیام/

دستگیری سارق توسط مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار