رئیس کلانتری قلعه نو از دستگیری 2 سارق مرغ دزد در محدوده قلعه نو خبر داد.

مرغ دزدها در قلعه نو دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروان علی اصغر مرادزاده رئیس کلانتری قلعه نو از دستگیری 2 سارق مرغ دزد در محدوده قلعه نو خبر داد.

مرادزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده قلعه نو بودند،  2 سارق را در سرقت از یک مغازه مرغ فروشی مشاهده و به تعقیب آنها می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان که با دیدن خودروی پلیس سوار بر خودروی خود شده و سعی در فرار داشتند، تعدادی از اموال مسروقه را رها کرده و تلاش می کنند که از دست قانون بگریزند که این اقدام با تعقیب پلیس روبرو شده و در نهایت پس از چند دقیقه دستگیر شدند.

رئیس کلانتری قلعه نو اضافه کرد: متهمان به همراه خودرو و تجهیزاتی که به سرقت برده بودند به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه مذکور اعتراف و همچنین در بازرسی از خودروی آنها تعدادی ادوات سرقت از جمله دیلم، شاه کلید و تعدادی اموال مسروقه از جمله ترازوی دیجیتالی و مقادیری مرغ کشف شد.

مرادزاده تاکید کرد: متهمان پس از اعتراف به جرائم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و اموال مسروقه پس از شناسایی مالکش به وی بازپس داده شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان مرغ در قلعه نو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار