سارق حرفه ای مغازه های شوش، در حین سرقت از مغازه لباس فروشی در میدان شوش شناسایی و دستگیر شد.

سارق مغازه های شوش دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین اسماعیل زاده، رئیس کلانتری 116 از شکایت های مکرر ساکنان میدان شوش در خصوص سرقت از فروشگاه هایشان خبر داد و گفت: تیمی از ماموران این کلانتری وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده و بررسی دوربین های نصب شده در مغازه های مورد سرقت، چهره و مشخصات یک سارق که به صورت حرفه ای اقدام به سرقت از مغازه ها می کرد، شناسایی شده و تحت تعقیب قرار گرفت.

اسماعیل زاده گفت: با گشت زنی های هدفمند و تعقیب و مراقبت های مکرر، این سارق شناسایی شد و ماموران به تعقیب وی پرداختند. این اقدامات پلیس ادامه داشت تا این که چند روز پیش این سارق در یکی از مغازه های لباس فروشی واقع در میدان شوش شناسایی شده و درست در هنگام سرقت از این فروشگاه دستگیر و راهی کلانتری شد.

رئیس کلانتری 116 با بیان اینکه متهم به همراه اجناسی که ربوده بود در کلانتری حاضر و تحت بازجویی قرار گرفت گفت: متهم پس از بازجویی به جرم خود مبنی برسرقت از فروشگاه های این محدوده اعتراف و در بازرسی از وسایل وی 10 عدد شلوار بچه گانه، 12 عدد روسری و چهار عدد پیراهن مردانه کشف شد.

گفتنی است، متهم پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

سارق مغازه های میدان شوش به دام افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.