استاندار خراسان رضوی گفت: همه ملت ایران با همدلی و مشارکت می توانند از کالای ایرانی حمایت کنند و توسعه گردشگری یکی از مصادیق حمایت از کالای ایرانی است.

توسعه‌ی گردشگری یکی از مصادیق حمایت از کالای ایرانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رشیدیان در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: نوروز امسال، ظرفیت‌های بالای گردشگری را در روستا‌های این استان نمایان کرد بطوری که استقبال از اقامتگاه‌های بوم گردی بسیار بالا بود و  گنجایش اقامتی این بخش تکمیل شد.

رشیدیان با اشاره به میزبانی شایسته مسافران و زائران توسط خراسانیان ضمن تقدیر از آن‌ها، گفت : مشارکت موثر بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف، همکاری و فعالیت شایسته شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی و کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر از نکات قوت در عملکرد نوروز امسال هستند.

وی افزود: نوروز امسال در زمینه ایجاد نشاط و شادی، اقدامات و برنامه‌های بسیار خوبی انجام شد که شایسته تقدیر و تداوم است.

استاندار خراسان رضوی برآورد میزبانی و تامین مایحتاج را در این استان برای ۱۰ میلیون زائر و مسافر نوروزی ذکرکرد و گفت: شاهد سفر ۱۴.۸ میلیون مسافر نوروزی به خراسان رضوی بودیم که با هیچگونه مشکل و کمبودی در زمینه کیفیت و کمیت ارائه خدمات مواجه نشدند.

وی افزود: ایجاد 'پنجره واحد خدمت رسانی ' به همراه افزایش کیفیت خدمات، محور اصلی برنامه ریزی‌ها در نوروز امسال بود که این مهم به خوبی و در حد مطلوب محقق شد و امید می‌رود همین روند در سال‌های آینده نیز تداوم یابد.

رشیدیان گفت: با وجود گرانی حباب گونه و کاذب قیمت دلار و تصور برخی مبنی بر کاهش میزان مسافرت مردم، با همدلی مسئولان و کاهش بهای خدمات شاهد حضور بیش از انتظار آن‌ها در خراسان رضوی بودیم.

وی افزود: در لحظه تحویل سال نو دو میلیون نفر در صحن‌های حرم مطهر امام رضا (ع) و خیابان‌های اطراف آن در مشهد حضور یافتند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.