معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی؛

۴۴۰۰ زوج نیازمند از کمک هزینه جهیزیه آستان قدس رضوی بهره‌مندشدند

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: طی دو سال اخیر آستان قدس رضوی به ۴۴۰۰ تازه عروس و داماد مناطق محروم کشور کمک هزینه خرید جهیزیه اعطا شده است.

۴۴۰۰ زوج نیازمند از کمک هزینه جهیزیه آستان قدس رضوی بهره‌مندشدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مصطفی خاکسار قهرودی افزود: آستان قدس رضوی در راستای فعالیت‌های فرهنگی و محرومیت زدایی تلاش دارد با تأمین کمک هزینه جهیزیه برای زوج‌های جوان به ویژه خانواده‌های محروم و نیازمند گامی مؤثر در تشکیل زندگی آن‌ها بردارد.


وی با بیان اینکه معاونت امداد مستضعفان با مشارکت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی دوره‌های مهارت زندگی، مهارت برقراری ارتباط و خانه‌داری را ویژه این گروه از زوج‌های جوان برگزار می‌کند گفت: کمک هزینه جهیزیه شامل نوعروسانی می‌شود که یتیم یا بد سرپرست باشند و یا در مناطق محروم کشور زندگی کنند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: در این طرح زوجین نیازمند با دریافت حواله از آستان قدس رضوی، به سلیقه خود اجناس مورد نیازشان را از میان کالا‌های ایرانی»خریداری می‌کنند تا ضمن تأمین وسایل مورد نیاز برای آغاز یک زندگی، از تولید ملی و تولیدکننده ایرانی نیز در راستای تحقق شعار سال حمایت به عمل آید.
 
انتهای پیام//ا.س
 

اعطای کمک هزینه جهیزیه آستان قدس رضوی به زوج های جوان مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار