با افزایش سرمایه گذاری‌ها در استان و با جذب ۷ طرح سرمایه گذاری خارجی، سرمایه مصوب ۱۱ ونیم میلیون دلاردر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درسال گذشته صورت گرفت.

11  و نیم میلیون دلار سرمایه گذاری خارجیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست شورای معاونین گفت : 18/5  میلیون دلار برای اجرا در استان مصوب شده که ۳۰ درصد این طرح‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

وی افزود: ۷ طرح صنعتی با سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزاردلار و اشتغال زایی مستقیم برای ۲۰۶ نفردر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۹۶ توسط سرمایه گذاران سرمایه گذاری شدکه در سال جاری هم بدنبال سرمایه گذاری‌های جدید خارجی هستیم.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه استان خراسان رضوی ظرفیت بالای اقتصادی برای سرمایه گذاری دارد ادامه داد: با توجه به اینکه ریسک سرمایه گذاری در ایران پایین است، خوشبختانه سرمایه گذاران خارجی استقبال خوبی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه گذاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت :ایجاد و نقطه تلاقی مناسبی میان سرمایه گذاری داخلی و خارجی دراستان شکل گرفته است که در جهت تولید و اشتغال زایی مولد استفاده می‌شود و نیز از ظرفیت‌های بوجود آمده برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در هر منطقه‌ای بهره گیری می‌کنیم.

وی افزود: از همه توان و امکانات برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در جهت ایجاد تولید و اشتغال بیشتردر استان استفاده می‌کنیم تا شاهد تحولات بیشتری در حوزه اقتصادی و در سال حمایت از کالای ایرانی باشیم.

انتهای پیام// ف. ح
 



اشتغال زایی مستقیم برای ۲۰۶ نفردر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۹۶ توسط سرمایه گذاران

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.