رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین راهبردهای قوه قضاییه در سال جدید دفاع از حقوق عامه و پیشگیری از تخلفات است و همه ما باید از تولید و کالای ایرانی حمایت کنند.

 همه بایداز تولید و کالای ایرانی حمایت کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در دیدار‌های نوروزی با مسئولان ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها افزود: بررسی نامگذاری‌ها در سال‌های اخیر نشان دهنده تأکیدمقام معظم رهبری بر توانمند سازی اقتصادی کشور با اتکا به داشته‌ها و استعداد‌های مادی و معنوی درونی کشور است .
 
وی گفت: در سایه اعمال چنین سیاستی شاهد کسب موفقیت‌های متعددی در جهت حمایت از حقوق عمومی، پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم از طریق برخورد قانونی با برخی مسئولان بی توجه به وظایف خود خواهیم بود.
 
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی  افزود: نتیجه اعمال این سیاست ارتقاء رضایتمندی عمومی از نحوه عملکرد دستگاه قضایی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری ایام سال نو را فرصتی مغتنم برای مسئولان در جهت بازنگری بر نحوه عملکرد خود و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و همچنین برنامه ریزی با هدف اجرای دقیق مبانی شرع و موازین قانونی در مسیر خدمت به مردم دانست.

انتهای پیام// د. ف

دیدار های نوروزی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با مسئولان استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.