رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: عزت و عظمت امروز کشور را مدیون خون مقدس شهیدان هستیم و خدمت به این عزیزان را یک توفیق و نعمت الهی می دانیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: جامعه ما به شدت تشنه بسط و گسترش این فرهنگ مقدس است و جوانان امروز نشان دادند که می‌توانند ادامه دهندگان خوبی برای آرمان‌های شهیدان باشند.

وی از جمله افتخارات مجموعه قضایی استان را حضور تعدادی از خانواده معظم شهدا و نیز ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی در دستگاه قضایی دانست و افزود: حضور یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در میان ما فرصت مغتنمی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تلاش برای ادامه راه آن بزرگواران می‌باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی  گفت:  فعالیت‌های فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا  یک سرمایه گذاری عظیم برای نسل‌های آینده و در راستای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل ارزیابی است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به خدمات ارائه شده توسط دستگاه قضایی به خاندان معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران خاطر نشان کرد: مجموعه قضایی ارائه خدمات مطلوب به این عزیزان را از افتخارات خود می‌داند و انشاء الله حمایت‌های حقوقی و قضایی در کنار ارائه مشاوره رایگان به این عزیزان در آینده نیز استمرار خواهد یافت.

 در ابتدای این دیدار مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن تقدیر از حمایت‌های حقوقی و قضایی مجموعه قضایی استان، به بیان مسائل و نکات مورد نظر پرداخته و خواستار استمرار این حمایت‌ها شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

دیدار رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.