تولیت آستان قدس گفت:کالا‌ها و خدمات مورد نیاز در بخش‌های مختلف آستان قدس باید از کالا‌های ایرانی تامین شود،

کالا‌ها و خدمات مورد نیاز آستان قدس باید از کالا‌های ایرانی باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیت الله رئیسی در دیدار با مدیران آستان قدس رضوی افزود:کالا‌ها و خدمات مورد نیاز در بخش‌های مختلف آستان قدس در اولویت اول باید از تولیدات داخل خود آستان تامین شودو در اولویت بعدی، اگر نیازمندی‌ها در داخل آستان تولید نمی‌شد، فقط باید از کالا‌های ایرانی استفاده شود، و عدم اجرای این اصل تخلف محسوب شود.


وی تصریح کرد: آستان قدس در سال گذشته ۲۴ درصد افزایش صادرات داشته است و باید تلاش کنیم این عدد را با افزایش دسترسی به بازار‌های خارجی افزایش دهیم
 
تولیت استان قدس رضوی در ادامه گفت: : حرکت یک سازمان بدون راهبرد و برنامه مثل حرکت کشتی بدون قطب نما و ناخداست و تطبیق حرکت همه بخش‌های آستان قدس رضوی با راهبرد‌های جدید ضروری است.

آیت الله رئیسی افزود: راهبرد آستان قدس رقابت با فعالین بخش خصوصی و تصدی‌گری نیست، باید به گونه‌ای اقدام کنیم که عامل تحرک و کارآمدی فعالین مردمی در بخش‌های مختلف باشیم.
 
وی گفت: مهمتر از خصوصی سازی، توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی است که یک حلقه مفقوده در مدیریت کشور است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: در سال ۹۴ تنها ۴۸ درصد درآمد‌های پیش بینی شده در بودجه محقق شده بود که این رقم در سال ۹۵ به ۷۶ درصد افزایش یافت و در سال گذشته این میزان به بیش از ۹۰ درصد رسید.

آیت الله رئیسی گفت: عملکرد دستگاه‌های نظارتی را مخلّ ابتکار و جرات مدیران نمی‌دانم. کار اگر متقن و علمی باشد و مدیر خود را مقید به قانون بداند، زمینه‌های ابتکار و اقدام جهادی فراهم خواهد بود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با مدیران آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.