تروریست‌ها در سوریه با پخش تصاویری از یک بیمارستان مدعی شدند افراد حاضر در آن بر اثر استنشاق گاز‌های سمی شلیک شده توسط ارتش سوریه مسموم شده‌اند.

تکرار سناریوهای نخ‌نما شده تروریست‌ها در سوریه/ این بار کودکان بازیگر این سناریو بودند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، تروریست‌ها در آستانه آزادسازی کامل غوطه شرقی بار دیگر سناریوی نخ نمای خود را تکرار کردند. آنها همان گونه که بارها دولت سوریه و روسیه هشدار داده بودند، ادعا کردند که ارتش سوریه دوما را با سلاح شیمیایی هدف قرار داده است. تروریست‌ها برای اثبات ادعاهای خود تصاویری را از یک بیمارستان پخش کردند و مدعی شدند که افراد حاضر در آن بر اثر استنشاق گازهای سمی شلیک شده توسط ارتش سوریه مسموم شده اند.

اما نکته جالب توجه در این تصاویر آنکه کودکان حاضر در صحنه حالتی کاملا عادی و طبیعی دارند و هیچ نشانه ای از بیماری یا مسمومیت بر اثر استنشاق گازهای شیمیایی یا سمی مانند تنگی نفس، استفراغ یا سرفه در آنها دیده نمی شود.

این کودکان که بر خلاف بزرگترها نتوانسته اند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، گیج و مبهوت مانده اند و شاید حتی نمی دانند که چرا با آنها چنین رفتار می شود و در حال نقش آفرینی در چه سناریویی هستند.

یک منبع رسمی سوری اعلام کرد: کسی که تصاویر مربوط به کودکان را در رسانه های وابسته به تروریست ها دنبال کند از ساختگی بودن سناریوی حمله شیمیایی مطمئن می شود، چرا که این کودکان نه سرفه می کنند نه استفراغ و حتی مشکلات تنفسی نیز ندارند و مات و مبهوت مانده اند که چرا با وجود اینکه حالشان خوب است به صورت آنها آب می پاشند.

این منبع رسمی افزود: ارتش سوریه به سرعت و با قاطعیت در حال پیشروی است و آنگونه که برخی از رسانه های وابسته به تروریست ها ادعا می کنند هیچ گونه نیازی به استفاده از تسلیحات شیمیایی ندارد.

تروریست‌های جیش الاسلام در حال فروپاشی هستند و بازوهای رسانه ای آنها در اقدامی شکست خورده تلاش می کنند پیشروی های ارتش سوریه را متوقف کنند.

سناریوی استفاده از تسلیحات شیمیایی در حلب و شهرک های غوطه شرقی هیچ نفعی به حال تروریست ها و حامیان آنها نداشت و اکنون نیز نخواهد داشت و دولت سوریه برای پاکسازی تروریست ها از هر وجب خاک سوریه مصمم است.

این شبکه همچنین به نقل از خبرنگار سانا اعلام کرد: همیشه در سناریوهای استفاده از تسلیحات شیمیایی که ارتش سوریه را به آن متهم می کنند و رسانه های وابسته به تروریست ها آن را پخش می کنند، کودکان قربانی هستند و نکته عجیب آن است که هیچ یک از تروریست ها قربانی نمی شود.

انتهای پیام/

ادعای تروریست‌ها درباره حمله شیمیایی ارتش سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
خدا آل سعود را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
انشالله به زودی کاسه نفرتمان را بر سر این عقرب های وحشی وجنایتکار میریزیم .مرگ بر داعش وال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
وقتي تروريستها رو به نابودی هستندبه سناريوهاي اين چنيني ميپردازند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
اللهم عجل لولیک الفرج به حق محمد به حق علی به حق فاطمه به حق حسن به حق حسین .......یک لحظه یاد برادر زاده ام افتادم......بمیرم ....کاش میتونستم کمکتان کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل والسعود کودک کش . لعنت بر اسرائیل والسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
دقیقا درسته... کار تروریست ها بوده..وزارت دفاع روسیه هم دقیقا دیروز هشدار داد
آخرین اخبار