مسئول واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تولید کنندگان باید در جهت تحقق شعار سال عزم خود را برای بهبود کیفیت کالای تولیدی جزم کنند.

محدثه راثی‌نصیری مسئول واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این که سال ۹۷ همچون سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصادی نامگذاری شده است، اظهار کرد؛ این نامگذاری نشان دهنده اهمیت و حساسیت اقتصاد در وضعیت امروز کشور است.

راثی‌نصیری مسئول واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به حساسیت و اهمیت اقتصاد در وضعیت امروز کشور عنوان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب به استفاده از کالای ایرانی سخن جدیدی نیست، بلکه ایشان چندین سال است که با بیانات مختلف به این مسئله مهم اشاره می‌کنند. 

وی با بیان این که لزوم استفاده از کالای داخلی و تاثیر آن بر اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست، گفت: متاسفانه کم توجهی مردم بر ضرورت این امر، واردات کالا‌های مشابه داخلی، تبلیغات سو علیه کالای ایرانی، عدم حمایت از تولید کننده داخلی و پایین بودن کیفیت بعضی از کالا‌های ایرانی باعث کاهش استفاده از کالای داخلی شده است.

مردم می‌توانند اقتصاد را با حماسه آفرینی بهبود بخشند

مسئول واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خصوص این که مقام معظم رهبری فرمودند مخاطب شعار امسال مردم و مسئولان هستند، عنوان کرد: مردم ما همیشه نشان داده‌اند هرجا که به میدان بیایند حماسه می‌آفرینند، امیدواریم امسال نیز با ورود قاطعانه به عرصه استفاده از تولیدات داخلی باعث رونق بازار کالای داخلی و همچنین رونق کسب وکار تولیدکنندگان شوند.

راثی‌نصیری با تاکید بر این که حمایت مردم از تولیدات داخلی به معنای محکوم بودن به استفاده از کالای نامرغوب نیست، افزود: تولید کنندگان نیز باید در جهت پاسخ به اعتماد مصرف کنندگان عزم خود را برای بهبود کیفیت کالای تولیدی جزم کنند.

وی با اشاره به این که ضرورت تحقق شعار سال ۹۷ جلوگیری از واردات کالا‌های مشابه به داخل کشور است، عنوان کرد: مسئولان باید با جلوگیری از واردات کالای بی رویه به بهبود بازار داخلی کمک کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.