امام جمعه موقت دیر گفت: اجرای برنامه‌های هنجارشکنانه در ساحل بندر دیر زیبنده نیست و باید برخورد جدی با این اقدامات صورت گیرد.

برنامه‌های منکری در شهر دیر زیبنده نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر اظهار داشت: متأسفانه این روز‌ها می‌بینیم که به اسم مردم و ایجاد نشاط در اجتماع برخی برنامه‌های هنجارشکن در جامعه برگزار می‌شود و بی‌بندوباری‌هایی شکل می‌گیرد که مردم با هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه اسلام با شادی در چارچوب شرع و دین مخالف نیست، عنوان کرد: برخی برنامه‌هایی که در ساحل اجرا می‌شود مانند برنامه نی انبان و اجتماعات مختلط زن و مرد این‌ها جامعه را با نشاط نمی‌کند بلکه ترویج منکر است.

امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌های منکری در شهر دیر زیبنده نیست گفت: با پیگیری‌هایی که داشته‌ایم مشخص شده این افراد از اداره ارشاد شهرستان دیر مجوز نداشته‌اند که ما می‌خواهیم نیروی انتظامی در چنین مواردی برخورد جدی داشته باشد.

لزوم رفع مشکلات معیشتی و بیکاری

وی بیان کرد: این روز‌ها برخی ادعا می‌کنند که فضای مجازی و تلگرام دغدغه اصلی مردم است در حالی که مشکلات متعدد معیشتی و بیکاری است که کام مردم و جوانان را تلخ کرده است.

بحرانی با تأکید بر لزوم خرید محصولات داخلی توسط مردم خاطرنشان کرد: حداقل در زمینه نیاز‌های اساسی زندگی از اجناس ساخت ایران استفاده کنیم.

وی با تسلیت شهادت امام کاظم (ع) افزود: این امام بزرگوار ضمن تربیت شاگردان انقلابی، خود نیز در مبارزه با دستگاه ستمگر حاکم فعالیت‌های گسترده‌ای داشت.

لزوم احداث ساختمان برای مدرسه علمیه دیر

خطیب جمعه دیر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اظهارت اخیر بن سلمان ادامه داد: رژیم کودک کوش عربستان سعودی باید بداند در حدی نیست که بخواهد برای جمهوری اسلامی شاخ و شانه بکشد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها فرزندان خود را به حضور در مدارس علمیه تشویق کنند گفت: ساختمانی کنونی مدرسه علمیه دیر در شأن این شهر نیست و خیرین برای احداث ساختمان جدید ورود کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.