کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: حقمان مقابل الدحیل شکست نبود و می‌توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قاسم حدادی فر درباره شکست ذوب آهن ایران مقابل الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازی سختی مقابل تیم خوب الدحیل داشتیم. بازیکنان حریف از لحاظ تاکتیکی خیلی قوی بودند. با این وجود به جز ۲۰ دقیقه در نیمه اول، در سایر دقایق بازی حاکم‌ زمین بودیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم.

او ادامه داد: حقمان در این بازی شکست نبود و دست کم باید به تساوی می رسیدیم. حتی می توانستیم الدحیل را شکست بدهیم. امیدوارم در بازی بعدی با لوکوموتیو ازبکستان یک امتیاز بگیریم و صعود کنیم.

کاپیتان ذوب آهن درمورد تحلیل قوای جسمانی بازیکنان این تیم در دقایق پایانی تصریح کرد: بازیکنان لخویا در آن دقایق دفاع می کردند و ما هم مشغول حمله کردن بودیم. تمام بازیکنان ذوب آهن می خواستند گل بزنند اما حریف در ضد حمله موقعیت های خوبی به دست آورد و به جز گلی که به ثمر رساند، ۲ فرصت دیگر هم برای گلزنی داشت که با عملکرد خوب مظاهری به گل تبدیل نشد.

حدادی فر درباره شانس ذوب آهن برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان گفت: در کل شکست ذوب آهن مقابل الدحیل با تساوی ما در این بازی تفاوتی نداشت. امیدوارم دست کم در بازی با لوکوموتیو شکست نخوریم و راهی مرحله بعدی شویم.

او درباره غیبت ستارگانی مانند یوسف العربی و یوسف المساکنی در ترکیب الدحیل اظهار داشت: الدحیل به حدی امکانات و بازیکن خوب دارد که با غیبت ۲ بازیکن دچار مشکل نمی شود. بازیکنان جانشین در ترکیب این تیم خوب کار کردند.

هافبک ذوب آهن درباره اینکه چرا همچنان به صورت ۹۰ دقیقه ای برای این تیم به میدان نمی رود، گفت: این موضوع نظر سرمربی تیم است و امیر قلعه نویی تشخیص داد در نیمه دوم مرا تعویض کند.

انتهای پیام/

اظهارات قاسم حدادی فر درباره دیدار ذوب آهن و الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار