در روز دوم از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز «سه شنبه» تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی به مصاف حریفانی خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز دوم از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی به مصاف حریفانی از قطر و عربستان می روند و 2 تیم تلاش می کنند تا با شکست رقیبان، هفته خوب فوتبال دوستان ایرانی را تکمیل کنند.

ذوب آهن - الدحیل؛ نصف جهان یه پیروزی تا صعود/الاهلی - تراکتورسازی؛ ساغلام در انتظار معجزه

ذوب آهن - الدحیل؛ نصف جهان یک پیروزی تا صعود

از ساعت 18:45 تیم های ذوب آهن ایران و الدحیل قطر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم می روند. شاگردان قلعه نویی با کسب 6 امتیاز از 4 مسابقه در رده دوم جدول هستند و الدحیل هم با 12 امتیاز صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده است.

سبزپوشان ایران با کسب پیروزی می توانند تا حدودی صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کنند و در صورت شکست و یا تساوی و پیروزی لوکوموتیو مقابل الوحده، کار تیم دوم جدول لیگ ایران برای حضور در یک هشتم نهایی سخت تر از قبل می شود.

الاهلی - تراکتورسازی؛ ساغلام در انتظار معجزه

همچنین در دیگر دیدار ایرانی ها در هفته پنجم لیگ قهرمانان قرار است، تیم‌های صدر و قعر جدول گروه A به مصاف هم بروند. الاهلی عربستان در گروه نخست این مسابقات با 8 امتیاز در رده نخست قرار دارد و برای صعود به‌ عنوان تیم اول گروه می‌جنگند و تراکتور که با 2 امتیاز در قعر جدول است و تلاش می کند تا بتواند در آسیا هم خودی نشان دهد.

سرخپوشان تبریزی در صورت باخت، به اولین تیم ایرانی کنار رفته از لیگ قهرمانان آسیا تبدیل می شود و این موضوع می تواند برای ساغلام گران تمام شود.

صعود تراکتورسازی از این گروه شبیه یک رؤیا برای سرخ پوشان محسوب می شود  و باید دید آیا تراکتور می تواند مقابل الاهلی صعود کند یا اولین تیم حذف شده از این رقابت ها لقب می گیرد.

سه‌شنبه - 14 فروردین 97

گروه A
الغرافه قطر - الجزیره امارات، ساعت 20
الاهلی عربستان - تراکتورسازی، ساعت 20:50

گروه B
ذوب‌آهن - الدحیل قطر، ساعت 18:45
الوحده امارات - لوکوموتیو تاشکند، ساعت 19:40

انتهای پیام/

پیش بازی روز دوم لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار