نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه در ستاد تسهیلات نوروزی از معرفی ۲۳ مرکز متخلف بهداشتی استان به مراجع قضایی خبر داد.

معرفی ۲۳ مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضاییمحمدجواد لولیا نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه در ستاد تسهیلات نوروزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در دهمین روز از سال نو، کارشناسان این معاونت در سراسر استان، همگام با سلامت مردم، ۹۵۶ بازدید از مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه‌های آبرسانی و دیگر مراکز مرتبط با سلامت مردم داشته اند.

وی با اشاره به افزایش سفر‌های هموطنان در طول نوروز، افزود: در همین راستا، در این ایام، مراکز بین راهی نیز مورد نظارت دقیق قرار می‌گیرند که این امر در دهمین روز از تعطیلات، با انجام ۱۴۲ مورد بازدید انجام گرفت.

لولیا با بیان اینکه بازرسان سلامت محیط برای تامین و تضمین سلامت مردم تمامی توان خود را به کار بسته اند، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، ضمن صدور ۶۴ مورد اخطار به متخلفان، ۲۳ مرکز متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.

۳۷۰ مورد سنجش سلامت محیط به کمک تجهیزات پرتابل، دیگر موردی بود که نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه در ستاد تسهیلات نوروزی به عنوان فعالیت‌های روز گذشته این معاونت از آن نام برد و اضافه کرد: همچنین کارشناسان سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این روز موفق یه انجام ۴۵۶ مورد کلرسنجی شده اند.

دکتر لولیا همچنین از شناسایی و معدوم سازی ۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی از سطح عرضه، در دهمین روز از تعطیلات سال نو خبر داد.

به گفته نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه در ستاد تسهیلات نوروزی در این بازه زمانی، موردی از تعطیلی مراکز به ثبت نرسیده است.
انتهای پیام/ر

معدوم سازی ۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.