طرح نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهر شیراز در تعطیلات نوروزی تشدید می‌شود.

تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شیرازبهمن ناظم زادگان نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از انجام ۸۲۳ بازدید از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و سامانه‌های آبرسانی خبر داد و گفت: بازدید‌های سومین روز فروردین شامل بازدید ۵۳ مرکز تهیه و توزیع غذا و اماکن بین راهی و ۶ بازدید مشترک به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی است.

وی با اشاره به برخورد‌های قانونی با متخلفان بهداشتی، افزود: چهار مرکز به مراجع قضایی معرفی و برای ۶۶ مورد اخطار صادر شده است، همچنین چهار مرکز متخلف در زمینه بهداشت، در این روز تعطیل شد.

ناظم زادگان اضافه کرد: ۲ مورد نمونه برداری مواد غذایی، ۳۰۰ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و ۲۱۷ مورد کلرسنجی، از دیگر اقدامات انجام شده در این بازدید‌ها است.

نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، همچنین از جمع آوری و معدوم سازی حدود ۹۵۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف از سطح عرضه استان، خبر داد.

دکتر ناظم زادگان در پایان تاکید کرد: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به صورت شبانه روزی به منظور حفظ و تامین سلامت هموطنان به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/ر

نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در نوروز ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار