۹۴۵ بازدید بهداشتی، همزمان با هشتمین روز از تعطیلات نوروزی در سطح استان فارس انجام شد.

بهمن ناظم زادگان نماینده معاونت بهداشتی ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در هشتمین روز از تعطیلات نیز ۹۴۵ مورد بازرسی از مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه‌های آبرسانی و دیگر مراکز مرتبط با امر بهداشت، انجام گرفت.

وی، مجموع بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی در ۲۴ ساعت گذشته را نیز ۲۱۷ مورد اعلام کرد و افزود: همچنین همکاران در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۲۲ مورد بازدید نیز با همراهی نمایندگانی از دیگر دستگاه‌های مرتبط داشته اند.

دکتر ناظم زادگان از معرفی ۳۰ مرکز متخلف به مراجع قضایی در استان، طی بازدید‌های روز هشتم فروردین خبر داد و گفت: ۱۲۲ مورد نیز اخطار به مراکز متخلف، صادر شده است و همچنین دو مرکز متخلف، تعطیل شد.

او با اشاره به وجود تجهیزات پرتابل همراه با کارشناسان بهداشتی، اضافه کرد: ۳۷۱ مورد سنجش بهداشتی نیز به کمک این تجهیزات در روز گذشته انجام شده است.

هزار و دو مورد کلرسنجی، از دیگر خدماتی بود که نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه به آن اشاره کرد و یادآور شد: در این روز بیش از ۳۶۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی از سطح عرضه جمع آوری شد.
انتهای پیام/ر

نظارت  بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار