رئیس اداره تبلیغات اسلامی عجب شیر ،گفت: آئین معنوی اعتکاف امسال در دو مسجد شهری و دو مسجد روستایی این شهرستان برگزار می شود.

مراسم اعتکاف در چهار مسجد عجب شیر برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام حسین مقدسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی عجب شیر،افزود: مراسم اعتکاف امسال در دو مسجد جامع و جواد الائمه عجب شیر و مساجد جامع روستاهای گل تپه و شیراز برگزار می شود و برنامه های فرهنگی متنوع از جمله ختم قرآن، مسابقه قرآن در زلال اعتکاف و سخنرانی در نظر گرفته شده است.


وی گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن علیه باورها و اعتقادات دینی مردم، آیین اعتکاف امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.


وی گفت: ایام اعتکاف فرصتی مناسب برای جوانان است تا با حضور در محفل های معنوی، به راز و نیاز پرداخته و باورها و اعتقادات معنوی و مذهبی خود را مستحکم تر کنند.


حجت الاسلام مقدسی با بیان اینکه سال گذشته 300 نفر در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند افزود: بیشترین گروه سنی شرکت کننده در اعتکاف سال گذشته را رده های سنی 20 تا 30 سال تشکیل می دادند و امسال نیز تا کنون بیش از 350نفر برای شرکت در این آیین معنوی نام نویسی کردند.


وی اضافه کرد: علاقه مندان برای ثبت نام به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه و یا با شماره تلفن 37641092 تماس برقرار کنند.


حجت الاسلام مقدسی از اجرا برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای معتکفین خبر داد و افزود: قرائت نماز معتکفین، قرآن در زلال اعتکاف، تفسیر سوره حجرات و دهر، تفسیر خطبه متقین، جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی و همچنین مراسم مذهبی به مناسبت های مختلف از جمله برنامه های پیش بینی شده در آیین اعتکاف امسال است.


آئین معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور از 13 رجب (11 فروردین سالجاری) مصادف با سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) به مدت سه روز در عجب شیر نیز برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/

 

مراسم اعتکاف در چهار مسجد عجب شیر برگزار می شود

برچسب ها: اوقاف ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.