با دو پیشکسوت و فعال ورزش تنیس روی میز و فوتبال استان دیدار و از آنان تجلیل کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان  شب گذشته با اقبال لطف‌اله‌نسبی و علی خشنودی دو پیشکسوت و فعال ورزش تنیس روی میز و فوتبال استان کردستان دیدار کرد و آنان را مورد تجلیل قرار داد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این دیدار گفت: پیشکسوتان سرمایه ورزش هستند و ما باید با تکریم و گرامیداشت خدمات آنها تا هنگامی که در قید حیات هستند، شأن و مقام آنان را حفظ کنیم.
وی افزود: علاوه بر این، پیشکسوتان می‌توانند به عنوان ذخایر عظیمی از تجربیات در کنار رشته‌های ورزشی مختلف حضور داشته باشند تا با انتقال این تجربیات زمینه موفقیت جوانان و مربیان ورزش را فراهم کنند.
اقبال لطف‌اله‌نسبی پیشکسوت کردستانی متولد سال 1335 در شهر سنندج است که یکی از مربیان تأثیرگذار رشته تنیس روی میز در کردستان و کشور به شمار می‌رود که بزرگانی همچون فواد کاسب، جمیل لطف‌اله‌نسبی، فرید فرج‌پوری، بهنام رحمت‌پناه، فرشید کوکیب و میدیا لطف‌اله‌نسبی افتخار شاگردی وی را دارند.
علی خشنودی دیگر پیشکسوت ورزشی متولد سال 1317 در شهر سنندج است که در سال 1333 فوتبال را آغاز کرد و به عنوان فردی فعال و تلاشگر در عرصه فوتبال استان کردستان خدمات ماندگاری را به جا گذاشته است.

گفتنی است،در این مراسم روسای هیأت‌های ورزشی تنیس روی میز و فوتبال استان و جمعی از پیشکسوتان و مربیان نیز حامد جولائی را همراهی کردند.
انتهای پیام/م

تجلیل مدیرکل ورزش کردستان از دو پیشکسوت ورزشی استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار