مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: آیین تجلیل و تقدیر ورزشکاران و مدال‌آوران فدراسیونی عرصه رقابت‌های جهانی، آسیایی، بین‌المللی و مربیان و داوران ملی برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: آیین تجلیل و تقدیر ورزشکاران و مدال‌آوران فدراسیونی عرصه رقابت‌های جهانی، آسیایی، بین‌المللی و مربیان و داوران ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم ورزشکاران و مدال‌آورانی که از سوی فدراسیون با نظارت کمیته ملی المپیک در سال‌های 95 و 96 به رقابت‌های مهم اعزام شده‌اند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: در این دو سال 38 ورزشکار در رقابت‌های مهم فدراسیونی عرصه جهانی، آسیایی، بین‌المللی نشان‌های اول تا سوم را در بخش مردان و زنان کسب کرده‌اند.

جولایی نیز به تقدیر از مربیان و داوران فراملی اشاره کرد و گفت: در این آیین، تجلیل از 27 مربی و داور رقابت‌های جهانی و آسیایی انجام می‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل با حضور استاندار کردستان، مسوولین ادارات و ارگان دولتی و جامعه ورزش استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: آیین تجلیل و تقدیر ورزشکاران و مدال‌آوران فدراسیونی عرصه رقابت‌های جهانی، آسیایی، بین‌المللی و مربیان و داوران ملی روز دوشنبه 21 اسفندماه رأس ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر پیامبر اعظم استانداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د م

ورزشکاران و مدال‌آوران عرصه رقابت‌های فراملی تجلیل می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.