مسابقات قهرمانی کشور کاراته بانوان با حضور ورزشکارانی از استان‌های کشور در سالن آزادی سنندج آغاز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شامگاه امروز در افتتاحیه مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور در سالن آزادی سنندج، گفت: کاراته یک رشته ورزش المپیکی است که باید برای ارتقای کیفی این رشته ورزشی تلاش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: ۳۵ مسابقه قهرمانی کشور را در کردستان برگزار کردیم و برای اولین بار در یک استان مرزی مسابقات رایگان بصورت برگزار می‌شود.

جولایی افزود: در فضای مجازی علیه ورزش و جوانان کردستان صحبت‌هایی مطرح شده است که کردستان توان برگزاری مسابقات را ندارند و نمی‌توانند با کیفیت خوبی این مسابقات را برگزار کند، اما رضایت مسوولان، ورزشکاران و تیم‌ها نشان می‌دهد که این مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود.

 وی گفت: درست است که پولی در ورزش وجود ندارد اما تلاش شما ورزشکاران برای مسوولین انگیزه خواهد شد که در مسیر تعالی ورزش حرکت کنند و امیدواریم روزی ورزش در جامعه مانند یک صنعت نگاه شود.

ابراهیم زارعی فرماندار سنندج نیز گفت: از اینکه میزبان شما هستیم، خوشحالم و از همه کسانی که تلاش و همت کردند این رویداد بزرگ در کردستان برگزار شود، قدردانی می‌کنم.

زارعی تصریح کرد: خوشحال هستم این جمع ورزشکار در سنندج حضور دارند و قطعا سفیران خوبی برای استان  کردستان هستید چرا که کردستان از ظرفیت‌های گردشگری ویژه‌ای برخوردار است و کردها مهمان‌نواز هستند.

وی گفت: باید از همه کسانی که موانع را بر می‌دارند تا بانوان وارد ورزش شوند، قدردانی کرد چون ورزش نشاط و سلامتی می‌آورد.

انتهای پیام/ د م

کردستان از ظرفیت‌های گردشگری ویژه‌ای برخوردار است

برچسب ها: کاراته ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.