مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری رقابت های قهرمانی کاراته مردان و زنان بزرگسالان و بخش امید پسران کشور در شهرستان سنندج خبر داد.

 

 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی رقابت های کاراته مردان و زنان کشور  شامگاه دوشنبه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و مسئولان هیأت کاراته استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه گفت: پس از پیگیری ها و مکاتبات مکرر دستگاه ورزش و جوانان و هیأت کاراته کردستان میزبانی سه رده سنی مهم کاراته کشور به استان واگذار شد.

حامد جولایی  افزود: با توجه ارسال دستور العمل مسابقات از سوی فدراسیون رقابت های قهرمانی کاراته مردان و زنان بزرگسالان و بخش امید پسران کشور دهه دوم بهمن ماه در سنندج برگزار می شود.

وی به حساسیت و مهم بودن این رقابت ها در سنندج اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک بودن زمان بازی های آسیایی جارکارتا، رقابت های قهرمانی کاراته مردان و زنان بزرگسالان و بخش امید پسران کشور دارای اهمیت و جایگاه بالایی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان  بیان کرد: یکی از دلایل اصلی میزبانی این مسابقات هموار کردن راه برای قهرمانان کردستانی جهت کسب سهمیه بازی های آسیایی و حضور در اردوهای تیم ملی می باشد.

وی گفت: رقابت های بخش بانوان در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه در اوزان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ برگزار خواهد شد.

جولایی افزود: مسابقات در بخش مردان در دو رده سنی امید و بزرگسالان طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ دی ماه انجام می شود که در رده امید کاراته کاها در اوزان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ به رقابت می پردازند و ورزشکاران کننده بزرگسال نیز در اوزان ۶۰-، ۶۷-، ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ پیکار می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: رقابت های قهرمانی کاراته مردان و زنان بزرگسالان و بخش امید پسران کشور با حضور مدعیان و کاراته کاران عنوان دار ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/م

سنندج میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته مردان وزنان بزرگسالان کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.