رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری یک سارق قطعات خودرو و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در زاهدان، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی سوابق سارقان سابقه دار، موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای و یک مالخر در این رابطه شدند و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی در ادامه تصریح کرد: سارق پس از تحقیقات پلیسی و رو به رو شدن با ادله و مستندات به ۴۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و فروش آن‌ها به مالخر دستگیر شده اعتراف کرد.

ملاشاهی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان بیان داشت: سارق پس از شناسایی خودرو‌های فاقد تجهیزات ایمنی در خیابان‌های خلوت قطعات خودرو را سرقت می‌کرده و به فروش می‌رساندند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان با تجهیز خودرو خود به وسایل ایمنی از سرقت خود و لوازم داخل آن جلوگیری و موارد مشکوک را به سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی و پلیس را در برخورد با هنجار شکنان یاری رسانند.

انتهای پیام /ع

دستگیری سارق حرفه ای  در زاهدان 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار