فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری ۲ سارق مسلح و سابقه دار پس از انجام چند فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر شرارت و سرقت مسلحانه ۲ فرد مسلح در یکی از روستا‌های سطح شهرستان، دستگیری سارقان به طور ویژه‌ای در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و پس از اطلاع حضور این سارقان در مخفیگاهشان بلافاصله به محل اعزام و ضمن پوشش محل‌های پیرامون در یک عملیات غافلگیرانه و به گونه‌ای که قدرت هرگونه واکنش از آنان سلب شده بود ۲ سارق مورد نظر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده با توجه به اسناد و مدارک موجود به جرم خود از جمله چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است با تمام توان با هرگونه بی قانونی و بی نظمی در سطح جامعه برخورد می‌کند و عرصه را بر کسانی که خواهان سلب امنیت و آرامش مردم باشند تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 سارق مسلح در قصر قند دستگیرشد 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار