فرمانده انتظامی شهرستان خاش از اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در این شهرستان و کاهش ۳۳ درصدی وقوع سرقت‌ها و کشف ۸ تن مواد مخدر تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۳۲۰ سارق حرفه‌ای در سال جاری شدند که آمار‌ها بیانگر کاهش ۳۳ درصدی وقوع سرقت‌های نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق به کشف ۸ تن انواع موادمخدر در سال ۹۶ شدند و در این راستا ۱۰۸ نفر متهم معتاد و قاچاقچی دستگیر کردند و در مجموع افزایش کشف ۱۰ درصدی رقم خورد.

وی با اشاره به طرح‌های مختلف فرهنگ ترافیکی افزود: پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۱۲۰۴ دستگاه خودرو و ۵۷۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کرده است لذا هموطنان بیش از پیش قانون را رعایت کنند و همیشه حقوق شهروندی را مدنظر قرار دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان خاطر نشان کرد: با تمام اقدامات صورت گرفته از مردم می‌خواهیم همشه پلیس را در کنار خود بدانند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

کاهش سرقت‌ها در خاش

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار