معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با تلاش همه جانبه دستگاه‌های خدمات رسان امکانات و شرایط پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد در جلسه ستاد سفر نوروزی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی باید همه دستگاه‌ها کشیک مناسب داشته باشند و با اطلاع رسانی از خدمات خود زمینه بهره مندی مردم را از این خدمات مهیا کنند.

فرخزاد اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی سال ۹۷ اداره کل راهداری استان با ۲۵ راهدارخانه، ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۴۰۰ نیروی راهدار، جمعیت هلال احمر نیز با ۳۲ پایگاه امداد و نجات ثابت و یک فروند بالگرد، هشت پایگاه راهنمای مسافران نوروزی، روزانه ۲۴۰ امدادگر و نجاتگر، ۴۵ دستگاه آمبولانس و ۲۵ دستگاه ست نجات به همراه اورژانس ۱۱۵ با ۴۱ پایگاه، چهار ایستگاه سلامت و روزانه ۲۰۰ نفر از کارکنان به مسافران نوروزی استان قزوین خدمات رسانی خواهند کرد.

وی گفت: جمع آوری متکدیان از سطح شهر، نظافت مساجد و سرویس‌های بهداشتی مراکز اقامتی، بین راهی، رستوران‌ها و جایگاه‌های سوخت، نظارت بر فعالیت حمل و نقل درون شهری، آمادگی شبکه بانکی برای فعال کردن خودپرداز‌ها در این ایام ضروری است.

فرخزاد اضافه کرد: استفاده از ظرفیت سمن‌ها و رسانه‌های گروهی و صدا و سیما برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری و اقامتی از کار‌هایی است که می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند.

معاون عمرانی استانداری گفت: دفتر بازرسی استانداری قزوین آمادگی دارد تا با دعوت از مدیران برای پاسخگویی در سامانه سمان اقدام کند.

انتهای پیام/

جلسه ستاد سفر نوروزی قزوین

برچسب ها: نوروز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار