استاندار قزوین گفت: خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و توفیق بزرگی است که باید به این موضوع توجه بیشتری شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار با کارکنان بنیاد شهید افزود: بعد از انقلاب اسلامی افرادی در دستگاه‌های مختلف مشغول به فعالیت شدند، ولی کارکنانی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند نعمت بزرگی نصیب‌شان شده، زیرا به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت می‌کنند و باید قدر آن را بدانند.

زاهدی با اشاره به اینکه برخی افراد انتقاد دارند که چرا به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توجه ویژه‌ای می‌شود، گفت: در همه جای دنیا مسوولان با هر تفکری برای افرادی که در راه کشور کشته می‌شوند جایگاه خاصی قایل هستند و خدمات مناسبی را به آن‌ها ارایه می‌دهند.

وی افزود: آنچه در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و حماسه‌هایی که خلق شده در دنیا بی‌سابقه است و نباید براحتی از آن‌ها عبور کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این نشست گفت: برخی از حقوق‌دانان و مسوولان دستگاه‌ها برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران اقدامی انجام نمی‌دهند و آن‌ها را به بنیاد راهنمایی می‌کنند.

حقایق پور با بیان اینکه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: نگاه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید تغییر پیدا کند، زیرا همه مسوولان موظف به رفع مشکلات آن‌ها هستند و باید وظایف خود را طبق قوانین انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدار کارکنان بنیاد شهید با استاندار قزوین

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار