در مراسمی از ۵۴ ورزشکار، هفت مربی و روسای هیئت‌های ورزشی استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ استاندار قزوین در این مراسم گفت: برخی کشور‌ها از ورزش برای حل مسائل دیپلماسی کمک می‌گیرند.

عبدالمحمد زاهدی افزود: امروز تیم ملی کشتی ایران به عنوان یک برند در دنیا مطرح است و همه باید تلاش کنند این تیم در مسابقات بین المللی حضور پیدا کند.

وی اضافه کرد: حضور ورزشکاران ما در مسابقات بین المللی و کسب مقام آن‌ها باعث همبستگی و عزت ملی می‌شود.

زاهدی با توجه به سخنان دو نماینده ورزشکار استان در این مراسم گفت: درخواست‌های ورزشکاران به حق است وحل مشکل اشتغال آنان از الویت‌های استانداری است.

استاندار در پایان با اشاره به خروج برخی ورزشکاران از استان برای ادامه ورزش حرفه‌ای افزود: یکی از دلایل مهاجرت ورزشکاران نبود تیم‌های مختلف ورزشی در استان است که با رایزنی با بخش خصوصی و واحد‌های صنعتی به دنبال حل این مشکل هستیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هم در این مراسم گفت: امسال ورزشکاران استان قزوین با حضور در مسابقات بین المللی موفق به کسب ۱۲۶ مدال شدند.

عباس علایی مقدم افزود: همچنین در سال ۹۶ ورزشکاران استان موفق به کسب بیش از هزار مدال ملی شدند.

وی با اشاره به حضور ۱۰ هزار ورزشکار استان در مسابقات ملی افزود: تعدادی از این ورزشکاران در قالب ۴۷۶ تیم به مسابقات ملی اعزام شدند.

علایی مقدم اظهار داشت: همچنین امسال ۲۷۰ ورزشکار به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند که ۵۴ ورزشکار موفق به عضویت در تیم ملی شدند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان گفت: در سال ۸۴ نیروی سازمان یافته بیمه شده در این اداره ۶۱ هزار نفر بود که امسال به بیش از ۷۱ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان افزود: از ۷۵ پروژه نیمه تمام در استان، ۸ پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: امسال به کمک هیئت‌های ورزشی، ۸ اردوی تیم ملی و ۴۸۵ جشنواره مختلف ورزشی در استان اجرا شد.

انتهای پیام/

قدردانی از ورزشکاران استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار