یک محموله 12 تنی پروفیل آلومینیوم خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال ازسوی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم شناسایی و توقیف شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم  اظهار داشت: ماموران ايست و بازرسی شهيد رئيسيان هنگام کنترل خودروهاي عبوری در مسير "سميرم – شهرضا" به يک دستگاه کاميون کشنده دانگ فنگ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند .

سرهنگ "سهراب قرقانی  افزود: ماموران پس از توقف خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار 12 تن پروفيل آلومینيوم خارجی که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می شدند کشف شد.

اين مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 2 میلیارد ریال برآورد شده گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سميرم در پايان خاطر نشان کرد: ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان این فرماندهی باتمام ظرفيت و توان عملياتي خود با قاچاقچيان کالا برخورد می کند و اجازه نخواهد داد عده ای سودجو و فرصت طلب با قاچاق کالاهای خارجی به اقتصاد و تولید کشور ضربه بزنند.

 

انتهای پیام/م

کشف محموله قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.