فرمانده انتظامی استان اصفهان ازدستگیری دو باند سرقت طلا در شهر اصفهان و کشف 16 کیلوگرم طلای سرقتی از آنان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی  خوانسار با بیان این‌که فاصله بین سرقت تا کشف به هر میزان که نزدیک باشد امکان کشف اموال نیز بیشتر است،  اضافه کرد: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس قبل از فروش طلاها،  7 نفر سارق دستگیر شدند که یکی از این باندها سارقان مسلح بودند.

وی با اشاره به کشف و ضبط بیش از 29 تن انواع مواد مخدر در سال جاری با تلاش مأموران انتظامی استان اصفهان و برخورد با 145 باند تهیه و توزیع مواد مخدر ، خاطر نشان کرد: امسال افزون بر 21 هزار نفر از جمله قاچاقچیان، عمده‌فروش‌ها، خرده‌فروش‌ها و معتادان متجاهر در سطح استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در مقابله با سارقان 250 باند سرقت در سطح استان شناسائی شده و با آن‌ها برخورد شده است و بالغ بر 142 میلیارد تومان اموال مردم کشف و به آنها بازگردانده شد زیرا تأکیدات رهبر معظم انقلاب این است که علاوه بر دستگیری سارقان باید اموال مردم کشف شود.

سردار معصوم‌بیگی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» طرح‌های گسترده‌ای در سطح استان اصفهان اجرا شده است که در این زمینه بالغ بر 135 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و بالغ بر چهار هزار نفر قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند.

وی با اشاره به این‌که با تلاش پلیس راهنمائی و رانندگی 7 درصد تلفات فوتی کاهش داشته است، ابراز کرد: به رغم فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای در سال جاری در استان اصفهان 950 نفر  بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند و حدود 14 هزار و 500 نفر مصدوم و مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که امنیت ما امنیت مردم‌پایه است، عنوان کرد: مردم در تولید امنیت مشارکت و همراهی مستمری با نیروهای انتظامی در سطح استان دارند.

سردار معصوم‌بیگی تأکید کرد: با رعایت قانون و مقررات آمار تصادفات و مصدومان می‌تواند کاهش یابد، تعدادی از این مصدومان قطع نخاع و قطع عضو شده و مادام‌العمر مصدوم می‌مانند.

وی  با بیان این‌که در آستانه سال نو رانندگان با رعایت قوانین رانندگی از بروز تصادفات جلوگیری کنند، گفت: بر اساس تمام استانداردهای تعریف شده اگر جاده هم ناامن باشد اما همه در دست و اختیار راننده‌ای است که باید قانون و مقررات را رعایت کند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید  انتظامی خوانسار

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.