رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت : قول رییس جمهور برای احیا زاینده رود باید عملی شودو همانطور که برای دریاچه ارومیه میلیاردها خرج شد باید زاینده روز نیز احیا شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان گفت : استان اصفهان مهد علم فرهنگ و شها ت است و تاریخ اصفهان شهیدان چون محسن حججی دارد و خون 23 هزار شهید استان نشان می دهد که مردم استان از همه چیز خود می گذرند و من لازم می دانم ازخدمات ارزنده و شبانه روزی دکتر زرگرپور در طول 4 سال قدردانی کنم و همه مردم از خدمات این عزیز در کشور بهره مند شدند و اگر مدیریت ایشان نبود مشکلاتی مثل آب کشاورزی در دوران ایشان برطرف شد.

وی گفت : من ده سال است نماینده مردم هستم و در هیچ دوره ای تعاملی که با استاندار داشتیم در دوره قبل نبود.
موسوی لارگانی با بیان اینکه مهر علیزاده چهره ملی در کشور هست افزود: ایشان شعاری دادند و گفتند شعار من کار کار کار است و خوشحالیم که نشان دادند استان اصفهان جایی برای سیاست بازی نیست.

وی ادامه داد : در استان اصفهان و کوچه بازار اصفهان بپرسید مهمترین انتظار شما از استاندار چیست بی شک همه از زاینده رود یاد می کنند باید با استفاده از تعامل همه ظرفیت ها این موضوع را حل کرد.

وی افزود: زاینده رود حق مردم استان است و رییس جمهور در اردیبهشت ماه قول دادند این بار نوبت زاینده روذ است و باید پیگیر این موضوع باشید و همانطور که بودجه های میلیاردی برای احیا زاینده رود گذاشته شود.

وی با بیان اینکه صنعت ما شاید 30درصد تعطیل است و باید این مشکل حل شود و باسد در دولت مطرح کرد تا صنعت گر حمایت شود.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه بیکاری جوانان تحصیل کرده اصفهان فاجعه آور است افزود : دولت آمار داده است که بیکار اصفهان 3 درصد بیشتر از کشور است.
موسوی لارگانی گفت : در اصفهان قانون 120 درصد انجام نی شود و سرمایه گذاران ما از اصفهان رفتند باید به آنها بها داده شود تا مشکل تولید و اشتغال حل شود.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه استاندار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.