شهردار اصفهان گفت : اجازه نخواهیم داد پژمردگی وارد شهر شود و پنجره بی حوصلگی را در شهر می بندیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی در مراسم معارفه خود در تالار کوثر اصفهان بااشاره به ایام شهادت امام حسین گفت : امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه سالار شهیدان باشیم

شهردار اصفهان گفت : امیدوارم یتوانیم امانت سنگینی که بر دوش داریم به سر منزل مقصود برسانیم و این نهاد بتواند همچون دوره های گذاشته راه دموکراسی را بپیماید.

وی ادامه داد: اصفهان وارث بیش از23 هزار شهید می باشد و نزدیک به 300 شهید را هدیه به این کشور کردند و امام شهیدان آنگونه در وصف این شهر گفته اند.

نوروزی گفت : در سهم بری نگاه منصفانه ای به شهر شهیدان نشده است و گذر شرق مدتی است متوقف مانده است.

وی ادامه داد: هنوز مترو به چندین سال فرصت نیاز دارد و زاینده رود سال ها است که گره فرو بسته ای است و ما تلاش می کنیم تا دل مردم شاد شود و دلی غمگین نشود و با پشتوانه مردم مشکلات را ریشه یابی می کنیم.

وی به برنامه های شهرداری اشاره کرد و گفت مطمئنیم که این طرح انجام می شود و آرزو نیست.

شهردار اصفهان گفت :با هیچ کس مقابله نمی کنیم و ما با همه وجودمان کار تلاش می کنیم و ما از خداوند می خواهیم که چشمان بر روی مشکلات نبندیم و امانت دار واقعی مردم باشیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم با همه انسانهای موثر معاشرت می کنیم گفت : راهی را اناخاب می کنیم که محیط شهر دوستانه شود تا زندگی مردم با چالش و افکار مخرب روبرو نشود.

شهردار اصفهان تاکید کرد : پنجره بی حوصله گی را بر روی مدیریت شهری خواهیم بست وهمه مردم را به مشارکت در شهر دعوت می کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه شهردار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.