نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که کمبود منابع مالی جهت توسعه و آبادانی یکی از معضلات اساسی در کشور است اما اگر بخواهیم می‌توانیم با اتحاد و انسجام و با کمک مردم مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بختیار جمعه شب در نشست با اعضای شورای شهر گلپایگان، اظهار داشت: با تعامل و همکاری دوسویه می‌توانیم در جهت توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان قدم‌های مثبتی برداریم.

وی با اشاره به طرح جامع شهری گلپایگان، افزود: برای اجرای طرح جامع شهری باید صورتجلسه‌ای از سوی همه اعضای شورای شهر به توافق برسد تا در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور رایزنی انجام شود زیرا برای اجرای طرح جامع شهری انسجام و اتحاد شورای شهر و شهرداری لازم است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه و تحولات شهرستان مسؤولان را حمایت می‌کنم، گفت: در حالی که کمبود منابع مالی جهت توسعه و آبادانی یکی از معضلات اساسی در کشور است اما اگر بخواهیم می‌توانیم با اتحاد و انسجام و با کمک مردم مشکلات را برطرف کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بازدید میدانی که از سایت بازیافت انجام شده است برای جذب بودجه در راه‌اندازی بازیافت زباله در سازمان شهرداری‌ها نیز در حال رایزنی هستم.

وی همچنین مطرح کرد: کشتارگاه دام گلپایگان نیاز به پرواربندی دارد زیرا تمام آلایشات دام در کشتارگاه می‌تواند با اشتغال‌زایی و منبع اقتصادی همراه باشد.

بختیار با بیان اینکه ضروری است مشکل اتمام پروژه آزادسازی خیابان آیت‌الله مطهری گلپایگان برطرف شود، اذعان کرد: پروژه کابل خودنگهدار در راستای جلوگیری از شاخه‌زنی درختان تنومند خیابان‌های شهر گلپایگان اجرا شد.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن شهر نیازمند طرح مطالعاتی است، تأکید کرد: در خدمت‌گذاری به مردم و پیشرفت جامعه باید خالصانه عمل کنیم نه این که برطرف نشدن مشکلات را به یکدیگر ربط دهیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با توجه به اینکه نیروی انسانی در شهرستان بزرگترین سرمایه محسوب می‌شود نباید شهرستان مهاجرفرست باشد و یکی از دلایل مهاجرفرست بودن عدم اشتغال است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مشاور و کارشناس در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در شهرستان نباید سرمایه‌گذار دچار بروکراسی اداری شود و به اصفهان برود این به معنای فرار سرمایه‌گذار است.

وی تأکید کرد: باید در شهرستان با نگاه جدی‎تر به سرمایه‌گذار توجه شود زیرا سرمایه‌گذار حق سودآوری دارد، با منابع اندک دولتی هیچ‌گاه اشتغال‌زایی به وجود نمی‌آید باید نگاه ویژه به سرمایه‌گذار در شهرستان انجام شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مشکلات مربوط به برداشت غلط مسؤولان است به این نحو که مشکلات را به یکدیگر ربط می‌دهند و امروز آثار آن در سطوح مختلف جامعه مشاهده می‌شود.

وی در پایان اذعان کرد: در مجلس دهم با تعامل با دولت بسیاری از مشکلات برطرف شده و ضروری است شوراها و شهرداری در تعامل دوسویه با یکدیگر برای پیشرفت و آبادانی شهر تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م

 

منابع اندک دولتی اشتغال‌زایی به دنبال ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.