معاون قضایی اداره‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نه برای دنیاطلبی بلکه در سایه اسلام برای اجرای عدل و عدالت الهی در مقابل استکبار جهانی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سیدعلی موسوی‌نژاد  امروز در آیین معارفه رئیس دادگستری و دادستان گلپایگان اظهار داشت: برای پیروی از منویات امام حسین(ع) از فرصت ماه محرم برای خودسازی استفاده شود.

وی افزود: قیام امام حسین(ع) برای احیای و اجرای عدالت بود، زیرا در صورتی که عدالت در جامعه اجرا نشود گذراندن زندگی در جامعه دچار هرج و مرج می‌شود.

معاون قضایی اداره‌کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم تحت لوای ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری لبیک‌گویان هستند، گفت: مردم با اعتقاد به امام حسین(ع) نظامی ایجاد کردند و برای حفظ نظام تلاش کردند تا جایی حاصل آن 8 سال دفاع مقدس بود و کربلای دیگر اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و توانمندی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده دنیا را حیرت زده کرده است،  تصریح کرد: زمانی دو ابرقدرت  شرق و غرب برای دنیاطلبی در جهان در مقابل یکدیگر می‎ایستادند، اما امروز دو ابرقدرت ایران بر اساس ولایت فقیه  و نظام سلطه به سرکردگی استکبار جهانی وجود دارد.

موسوی‌نژاد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نه برای دنیاطلبی بلکه در سایه اسلام برای اجرای عدل و عدالت الهی در مقابل استکبار جهانی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی  ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه قدرت باید ذی‌المقدمه تحقق عدل الهی باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی مقدمه‌ای برای تحقق عدل الهی در جهان است، بیان داشت: حرکت محسن حججی از خطه نجف‌آباد اصفهان به سمت سوریه ذی‌المقدمه اجرای عدل الهی است که  توانست نظام سلطه را به خاک ‌بنشاند.

معاون قضایی اداره‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی جوانان زیادی مانند شهید محسن حججی در خانواده‌ها تربیت می‌شوند، که می‌توانند بساط نظام سلطه را در هم پیچند.

وی با اشاره به اینکه آنچه یک جوان نجف‌آبادی (شهید حججی) را  قهرمان فرا ملی تبدیل ساخت داشتن روحیه جهادی و خلوص نیت بود، افزود: امروز نه تنها قلب ملت ایران برای تداوم راه خون شهید محسن حججی می‌تپد، بلکه کشور سوریه، عراق و ملت‌هایی که  زیر چپاول و ظلم استکبار جهانی به ستوه آمدند برای نابودی و ریشه کن شدن ظلم استکبار جهانی در  روی کره زمین اعلام برائت کردند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه دادستان به معنای مدعی‌العلوم است، گفت: در صورت نقض عدالت وظیفه دادستان بررسی و رسیدگی در اجرای عدالت است.

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون وظیفه اصلی دستگاه قضا است، گفت: رویه قاضی نباید دنیاطلبی باشد، ارزش و منطق قاضی بالاترین ارزش‌ها است و باید حکم عادلانه صادر کند، به طوری که بالاتر از بارش باران است.

معاون قضایی اداره‌کل دادگستری استان اصفهان تأکید کرد: همانگونه که باران زمین را احیا و آباد می‌کند اجرای عدالت در جامعه سبب هدایت و احساس عدالت و امنیت در جامعه می‌شود، برخورد با مجرمین مانند قاتل آتنا که امنیت را دچار خدشه می‌کنند سبب احساس امنیت در جامعه است.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار