شهردار جدید نطنز گفت: از اهالی فکر و اندیشه نطنز دعوت می‌کنم ما را در پیشبرد اهداف یاری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی پیراینده عصر دیروز در مراسم معرفی شهردار جدید نطنز، اظهار کرد: باعث افتخار است که در خدمت مردم شهر نطنز باشم و خوب هم‌میدانم این شهر قطعه بسیار گران‌بهایی از فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران اسلامی است و این امر وظیفه را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: این حقیر تمام تلاش و اهتمام خودم را معطوف خواهم داشت تا با همکاران خود و اعضای شورا شهر را آن‌طور که شایسته مرد است توسعه دهیم.

شهردار نطنز تصریح کرد: از حسن اعتماد شورای شهر به بنده تشکر می‌کنم و امیدواریم با تلاش خود و همراهی مردم عزیز باغ تاریخی نطنز آینده بهترین را برای شهر رقم بزنیم.

پیراینده با اشاره به اینکه از شهرداران و شوراهایی که در طول تاریخ برای شهر زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم، تصریح کرد: امروز این تحفه در اختیار حقیر است و تلاش می‌کنم با شناخت پتانسیل و چالش‌های پیش روی شهر نطنز و برنامه‌ریزی و اقدام عاجل، نطنز شهری شاد و پویا و مستعد برای زیستن همه افراد باشد.

وی ادامه داد: همان‌گونه که در تاریخ شهر شاهد نقاط برجسته و ویژه هستیم، باید آن را حفظ کنیم و ماندگارتر از پیش نگاه‌ داریم.

شهردار نطنز اضافه کرد: از همین ابتدا دست‌ پر مهر دوستان را به گرمی می‌فشارم و خواستارم همراه مجموعه شهرداری و شورا باشند و از اهالی فکر و اندیشه نطنز دعوت می‌کنم ما را در پیشبرد اهداف یاری کنند.

پیراینده در پایان از زحمات سید محسن تجویدی شهردار سابق نطنز تقدیر و تشکر کرد و برای وی آروزی توفیق و خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستار شد.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.