با حضور معاون قضایی دادگستری اصفهان، مرتضی باصریان به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شیخ مقدم  امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نطنز، اظهار کرد: دادستان نطنز در طول 6 سال خدمت در شهرستان تلاش‌های زیادی برای اجرای وظایف قانونی که بر عهده داشت انجام داد که از وی تقدیر می‌کنم و از دادستان جدید هم انتظار داریم در این سمت در سطح حوزه قضایی علاوه بر تعامل با مسؤولان بدون اعتنا به فشار خارجی و سیاسی و شاید موارد شخصی، آنچه در قانون پیش‌بینی‌شده است را با انصاف و عدالت اجرا کند.

در ادامه یوسف حسنی فرماندار شهرستان نطنز در سخنانی اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دستگاه قضا بسیار جای افتخار و تقدیر دارد چرا که اعتقاد داریم طبق اصل 156 قانون اساسی که دستگاه قضایی استقلال به‌تمام‌ معنا دارد، با هم‌افزایی و تعامل بسیار با دادستان علاوه بر حفظ استقلال کلیه برنامه‌ها به نحو احسن برگزار می‌شد.

وی افزود: در طول مدت همکاری با دادستان اقدامات مفید و مؤثری انجام شد که نمونه آن برگزاری 4 انتخابات در 2 مقطع بود که با هماهنگی لازم این 4 انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز بدون هیچ مشکل اجرایی و قضایی در سطح شهرستان نطنز برگزار شد.

فرماندار نطنز تصریح کرد:کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی با مدیریت دادستان جلساتی مهم با اصحاب رسانه و مدیران سایت‌های خبری و ارائه تذکرات و توصیه‌های لازم در خصوص برگزاری باشکوه انتخابات برگزار شد که در نوع خود نمونه بود.

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان نطنز با حضور معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان نطنز و جمعی از مسؤولان و مردم در فرهنگسرای کوثر شهر نطنز برگزار و مرتضی باصریان به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز معرفی و از زحمات شش‌ساله مهدی طویلی تقدیر شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۳:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام در خصوص مسایل حقوقی . عمومی . چرا در این مدت مریضی کرونا بخش حقوقی افراد را احظار می کنند دادگاه برای گرفتن اعلام نظر موقت الان ما از تهران باید با پدر مریض و خودم کا کارمند هستم برم برای گرفتن نظر موقت و اعتراضی اگه خواستم روش بذارم .
خواهش می کنم این نظر موقت را هم اعلام کنند تو ابلاغ که من حداقل یک بار برم در محیط دادگاه در این موقعیت مریضی .با تشکر
آخرین اخبار