جشن بزرگ 1400 نفری هامون نایزه کاشان با بزم کتاب و کارآفرینی زیباترین خاطره کارگران این مجموعه و توان یابان کاشانه مهر در آخرین جمعه از سال 96 شد.

مدیرعامل شرکت شرکت هامون نایزه کاشان در حاشیه این جشن بزرگ فرهنگی اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این بزم فرهنگی اجتماعی در آستانه فرارسیدن نوروز و پس از یکسال تلاش و کوشش کارگران در گردش چرخ اقتصاد کشور با محوریت اهدای کتاب و حمایت از آثار هنری هنرمندان موسسه کاشانه مهر برگزار می شود.

محمود شریعتی نیاسر، با تاکید بر انجام این اقدام شرکت هامون نایزه با توجه به انتخاب کاشان به عنوان چهارمین پایتخت کتاب ایران و شرکت در پویش فرهنگی اهدای کتاب به عنوان عیدی افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه، اطلاعات عمومی کارگران و رشد سطح معلومات آنها از دیگر اهداف جشن کتاب این شرکت است.

وی سفارش خرید بیش از 300 تابلوی نفیس قلم زنی از مددجویان کاشانه مهر را درراستای حمایت از توان یابان و کارآفرینی برای آنها تاکیدکرد و گفت: بیش از 600 جلد کتاب «تکنوکراسی و سیاستگذاری اقتصادی در ایران» به روایت رضا نیازمند موسس سازمان گسترش و نوسازی صنایع و به قلم علی اصغر سعیدی به خانواده های حاضر در جشن کتاب و کارآفرینی شرکت هامون نایزه کاشان اهداشد.

به گفته وی، رونمایی از تابلوی پرتره وی که توسط هنرمند توانا فاطمه حمامی کشیده شده بود و تقدیر از این توان یاب سفیدشهری از دیگر برنامه های فرهنگی این جشن بزرگ بود.

شایان ذکر است: جشن بزرگ 1400 نفری شرکت هامون نایزه کاشان با حضور دکتر کتابی رییس دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، سخنرانی خانم معیری از موسسه خیریه کاشانه مهر و سخنرانی رییس اداره ارشاد کاشان با موضوع پایتخت کتاب و سرانه مطالعه در کشور و کاشان و اهدای لوح سپاس به مدیرعامل این شرکت به عنوان واحد صنعتی نمونه در امر فرهنگ سازی مطالعه در سطح کاشان برگزارشد.

شرکت هامون نایزه تولید کننده لوله های چدن نشکن با جدیدترین فناوری روز دنیا است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.