نمایش فیلم‌های برتر جشنواره فیلم فجر ویژه نوروز امسال در سینماهای شیراز آغاز شد.

اکران نوروزی فیلم‌های برتر در سینماهای شیرازرسول شهابیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار داشت: امسال ۵ فیلم برای اکران نوروزی در استان فارس انتخاب شده است که در میان آن‌ها «لاتاری»، «به وقت شام»، «مصادره»، «لونه زنبور» و «فیلشاه» در ایام نوروز در سینما‌های شیراز اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه لاتاری در سینما سعدی اکران می‌شود، افزود: فیلم سینمایی لاتاری به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی روایت دو جوان است که رویای مشترک برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا را در سر دارند.

شهابیان بیان کرد: «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا نیز در سینما پیام اکران می‌شود، این فیلم درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌ها است؛ هادی حجازی‌فر، بابک حمیدیان و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی در آن به ایفای نقش پرداختند.

وی ادامه داد: فیلم مصادره دیگر فیلم نوروزی است که در سینما ایران اکران می‌شود، این فیلم به کارگردانی مهران احمدی روایت اسماعیل، مسئول خرید ساده‌لوح و کم خرد ساواک است که تاوان اشتباهات خود را می‌دهد.

شهابیان با بیان اینکه فیلم لونه زنبور در سینما فلسطین اکران می‌شود، اعلام کرد: “لونه زنبور” فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که داستان دو سارق خرده‌پا را روایت می‌کند که با تحویل گرفتن جعبه‌ای وارد ماجرایی بزرگ می‌شوند.

وی بیان کرد: فیلشاه آخرین فیلم نوروزی است که در سینما شیراز اکران می‌شود، این فیلم تنها انیمیشن سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر بود. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس همچنین تصریح کرد:  فیلم‌ « فِراری» و « خرگیوش» هم در لیست اکران قرار دارد و در سینما شیراز اکران می‌شود.
انتهای پیام/ر

اکران نوروزی فیلم‌های برتر جشنواره فجر در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.