فرمانده سپاه خاتم الانبیا (ص) شهرستان عسلویه گفت: دو هزار نفر از بسیجیان شهرستان عسلویه به راهیان نور اعزام می‌شوند.

بسیجیان شهرستان عسلویه به راهیان نور اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ مهدی حسن زاده تصریح کرد: بیش از دو هزار نفر از بسیجیان شیعه و سنی از شهرستان عسلویه به راهیان نور مناطق جنوب اعزام می‌شوند.

حسن زاده اظهار کرد: اردوی راهیان نور راهی برای مقابله با هجمه دشمن و جنگ نرم و دشمن بار‌ها با جنگ سخت درصدد صدمه زدن به انقلاب و نظام بوده و امروز به این نتیجه رسید که جنگ سخت نه تنها شکست‌های پی‌درپی را برایش به همراه داشته و اتحاد جامعه را محکم‌تر از قبل کرده است پس امروزه از راه جنگ نرم وارد عمل شده است.

وی به نقش شهدا اشاره کرد و گفت: مقابله با دشمن در جامعه ضروری است و برای مقابله با دشمن بصیرت افزایی و هوشیاری در جامعه یکی از الزامات است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: الگوگیری از شهدا راهی برای نقش بر آب کردن برنامه‌های دشمن است و اردوی راهیان نور راهی برای معرفی شهدا و ازخودگذشتگی آنان است.

وی بیان کرد: اردو‌های راهیان نور به صورت پنج روزه برگزار می‌شود و بسیجیان شرکت کننده از مناطق عملیاتی همچون هویزه، طلائیه، دهلاویه، اروند رود و شلمچه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/م

۲۰۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان عسلویه به راهیان نور اعزام می‌شوند

برچسب ها: جنگ نرم ، دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.