با حضور ۵۰۰ دانش آموز، دوّمین طـرح اعتکاف علمی نوروزی در کاشمر به اجرا درآمد

اعتکاف علمی دانش آموزان کاشمر در نوروزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با حضور سرپرست فرمانداری ومسئولین محلی، طرح اعتکاف علمی نوروزی در نوروز امسال با حضور ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسرمتوسطه دوم درکاشمر کلید خورد واز امروز اجرای این طرح با استقبال دانش آموزان آغاز شد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش کاشمر گفت: طرح اعتکاف علمی با هدف تقویت بنیه علمی و ارتقاء معدل دانش آموزان برای امتحانات نهایی و همچنین کنکور سراسری، در ایام نوروز برگزار می‌شود.

عزت اله طاهریان ایجاد فضای آرام، راحت و به دور از استرس و اضطراب همراه با ارائه خدمات رفاهی و مشاوره‌ای را از ویژگی‌های این طرح دانست.

وی افزود:با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲:۳۰ برای مطالعه در قرائت خانه‌های مدارس مشخصه حضور می‌یابند

طاهریان اظهار داشت:حضور دبیران و مشاورین مجرب در محل پایگاه‌های اعتکاف و تلاش در جهت رفع اشکالات دانش آموزان را از دیگر نقاط قوت طرح برشمرد و ابراز امیدواری کرد با استمرار این برنامه‌ها شاهد تحقق اهداف آموزشی و پرورشی بر اساس مفاد برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش باشیم.

وی گفت:۴ پایگاه اعتکاف علمی در شهرستان به تفکیک ۳ پایگاه برای دانش آموزان دختر و یک پایگاه برای پسران تا دوازدهم فروردین دایر است ودر طی حضور دانش آموزان با میان وعده، چای، میوه وناهارپذیرایی می‌شود.

گفتنی است: درطول سال تحصیلی قرائت خانه‌های مدارس فعال بوده ودانش آموزان از این مکان‌ها برای مطالعه درسی استفاده می‌کنند.
 
انتهای پیام//و.ت
 

اعتکاف علمی ۵۰۰ دانش آموز دختر در تعطیلات نوروز

برچسب ها: دانش آموزان ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.